BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

rahsia

"...wanita itu sendiri adalah rahsia..."

Tuesday, April 27, 2010

di saat aku jatuh, aku rebah, kau datang selamatkanku..

tetibe plak aku teringat, tp sebelum tu, assalamualaikum pembuka bicara aku kt korg yang bca post aku nie.. ermm mase tu, tanggal 27 november 2009, aku bagaikan org gile (tp waras tau) aku mraung, aku mnangis, aku marah2 org, sume bnda aku buat tak kna.. aku sepahkan brg2 aku.. nk tau knp??? ermmm ape lg kalo bkn sbb....... CINTA BUTA.. hahahahahaha... mesti korg tak prasan tarikh ni, emm sume ni mase hari raye haji.. pg tu, aku duk sorg jage umah, yg len pegi smyg raye, sume tgal aku sbb aku bt prangai.. cian tak kt aku?? akubgn tido ngan mate bgkak, biasela pompuan...... tp aku kuat lg time tu, aku iron bju abg2 aku, sbb dorg nk g smyg.. then, lpas dorg pg, aku msuk blik, aku nk tido, tp tak blh.. aku amek tindakan bdoh aku, aku mkn ubt2 g blh bt aku ase mgantuk (resdung) pastu aku mkn ubt tahan sakit (cataflam) 10 biji, tetibe aku ase gelap je dunia ni, upenye aku da tido... sedar2 jer dah senja.. aku bgn, mandi, pastu aku cabut... jumpe member aku.. aku pegi kt taman, aku nangis puas2, tpape la sgt kan, kt tmpt awm, malu kowt... hehehe.. aku blik umah, aku nangis2 lagi, meraung.. mak aku plik, aku tak pernah2 jd cmni.. walaupun aku ank bongsu, mak aku tau aku sorg yg kuat, aku mampu berdikari.. mak aku tanya masalah aku, dan buat kali petama aku bercerita masalah kt mak aku.. mak aku tenangkan aku.. katanya aku sebenarnya tak pelukan dia, tp aku hanya perlukan teman untuk berbicara.. dan mak aku berikan aku doa "YA ALLAH, ANDAI DIA TERCIPTA UNTUKKU, SATUKANLAH HATINYA DENGAN HATIKU, JIKA DIA BUKAN MILIKKU, TIDAK DICIPTAKAN UNTUKKU, JANGAN TINGGALKAN KELUH KESAH DALAM HATIKU"... smpai skarang aku masih igt semua yang mak aku nasihatkan pd aku tanggal 27 november 2009.. dia lah yang datang menyelamatkanku... thankz mum..... i love you so much....

0 comments: